Treeningalad

Alade tutvustused

Taipoks

Taipoks on kõige universaalsem püstivõitlussport, sest lubatud on löögid nii käte, jalgade kui ka põlvede ja küünarnukkidega. Lisaks on mängus püstimaadlus ehk kintš, mis tagab harrastajale/sportlasele suurepärase kontrolli oma keha üle ja valmisoleku võitluseks erinevatel distantsidel. Taipoks on kergesti omandatav võitluskunst, mis sobib pea igas vanuses inimestele!

+ tagab hea füüsilise vormi
+ intensiivne rasvapõletus
+ tõstab enesekindlust
+ sobib kõigile

Spordiklubid: Arigato, Spot of Tallinn, Kristiine

BJJ e. Brasiilia Jiu-Jitsu

Brasiilia Jiu-Jitsu on kahevõitluse ala, mis keskendub mitmekesisele maadlusele ning eelkõige maasvõitlusele. Pearõhk on võitluses domineeriva ehk eelisasendi saavutamisel, mis võimaldaks vastast efektiivselt kontrollida ning vastase alistamisel liigeselukkude (käe-, õla-, jala- jm) või kägistustega.

+ pigem tehniline kui füüsiliselt raske võitlusstiil
+ sobib kõigile
+ tõhus enesekaitse endast suurema ja raskema vastu!

Spordiklubid: Kristiine

Fitness taipoks

Treeninggrupp mis on mõeldud ainult naistele. Treeningu peamine sisu on rasvapõeluts ja lihase toonuses hoidmine ning seda tehakse läbi taipoksi elementide. Treeningul kasutatakse erinevaid löögipindasid ja poksikotti, tehakse ülfüüsilist ja vastupidavust oma keha raskusega.

+ intensiivne rasvapõletus
+ lihastoonuse tõstmine
+ hea füüsiline vorm

Spordiklubid: Arigato, Spot of Tallinn, Kristiine

Poks

Klassikaline poks. Lubatud löögid vaid kätega

+ tagab hea füüsilise vormi
+ intensiivne rasvapõletus
+ tõstab enesekindlust
+ sobib kõigile

Spordiklubid: Kristiine

K-1

Enim levinud ja tuntud kikkpoksi stiil maailmas! Lubatud on löögid käte, jalgade ja põlvedega. Matši pikkus on lühem kui taipoksis ja seega on ka tempo agresiivsem. Erinevalt taipoksist on siin põhirõhk poksi tehnikal. Ründava iseloomuga võitlusspordi stiil.

+ tõstab enesekindlust
+ tagab hea füüsilise vormi
+ intensiivne rasvapõletus
+ sobib edasijõudnutele

Spordiklubid: Kristiine

Spot Treening

Üldfüüsiline trenn läbi erinevate võitlusspordi elementide. Sobib ideaalselt vastupidavuse suurendamiseks ja kehakaalu langetamiseks.

+ sobib kõigile vanustele alates 14. eluaastast
+ hea rasvapõletus
+ tagab hea lihastoonuse

Spordiklubid: Spot of Tallinn

Mudilaste müramine

Ettevalmistav treening pere pisematele. Treening on mõeldud poistele ja tüdrukutele vanuses 4-6 eluaastat. Treeningu sisu on 70-80 % ulatuses üldkehaline ja 20-30% eriala põhine (võitluskunstid taipoks ja jiu jitsu). Treeningutel tehakse erinevaid tasakaalu harjutusi, mängulisi võistlusi ja teatud ulatuses ka üldfüüsilist ettevalmistust, et lapsed oleksid 7 aastaseks saades valmis liituma lastele mõeldud taipoksi ja jiu jitsu gruppidega. Väga olulisel kohal on distsipliini sisse harjutamine ning treeneri ja treeningkaaslaste austamine ja austuse avaldamine!

Spordiklubid: Kristiine

Seeniorite taipoks

Mõeldud meestele ja naistele alates 50+ eluaastat. Seeniorite Taipoksi treeningkoormus on loodud arvestades liikmete individuaalset füüsilist võimekust! Treeningu eesmärk on parandada liikuvust, painduvust, tasakaalu ja füüsilist vastupidavust läbi taipoksi treeningu. Treeningud hõlmavad endas ka meditatiivseid harjutusi, mis koos üldfüüsilise treeninguga hoiavad keha ja vaimu noorena.

Spordiklubid: Arigato

KKK – Mida peaksin teadma enne trenni minemist?